Бранд Стратегия
22145
page-template-default,page,page-id-22145,qode-social-login-1.1.3,qode-restaurant-1.1.1,stockholm-core-1.2.1,select-theme-ver-5.2.1,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-21484
Title Image

Бранд Стратегия

Изграждане на бранд идентичност

Защо Вашият бизнес се нуждае от бранд идентичност?

 

Създаването на отличителна идентичност за Вашия бранд е ключът към разпознаваем бизнес, който се радва на клиентаска лоялност и доверие. Правилната бранд стратегия ще Ви помогне да излезете начело пред конкуренцията и да сформирате своето неповторимо присъствие на пазара. Ясно ще демонстрира ценностите и предимствата на Вашата компания.

 

В Pointless вярваме, че добре установеният бранд Ви дава несравнимо преимущество и помага за Вашия растеж. Ето защо може да разчитате на нас да разкажем историята и да създадем визуалната идентичност на Вашия бизнес по начин, който е в съзвучие с очакванията на Вашите клиенти.

Стъпка I
Проучване и анализ на бранда

Всичко започва с подробен преглед на настоящето състояние на бранда и пазарната ниша на Вашия бизнес. Следва детайлен анализ на културата, целите, профила на идеалния клиен, целевия пазар и конкурентите на Вашата компания.

Тази стъпка е здравата основа, от която се нуждаем, за да създадем неповторима идентичност за Вашата марка и да я позиционираме на пазара.

Стъпка II
Бранд стратегия

След анализа на Вашия бизнес сме готови да изградим идеите за визията и присъствието на бранда Ви. Ще получите подробна бранд стратегия отговаряща на Вашите конкретни нужди. Това ще е детайлен и практичен план за позициониране на пазара на разпознаваема и уважавана марка.

Изграждането на Вашия бранд включва препоръки за визуалната идентичност, маркетинг стратегия и онлайн присъствие на Вашия бизнес. С подходящата стратегия за създаване на марка компанията Ви ще е готова да бъде представена на правилните хора – Вашите желани клиенти.

Стъпка III
Прилагане на бранд стратегията

Накрая идва време да приложим визията сформирана в стратегията за изграждане на идентичност на марката.

В зависимост от избраната посока за развитие ще получите визуалните елементи на Вашия бранд, готови да бъдат приложени в презентацията на корпоративната Ви идентичност. Вече ще сме готови да дадем начало на кампанията за налагане на Вашия марка на онлайн и офлайн пазара.

ИЗГРАЖДАНЕ НА БРАНД СТРАТЕГИЯ

 
Ние можем да Ви помогнем да стигнете до отговорите на тези въпроси, които ще Ви спечелят лоялни клиенти

 

 

КАКВО Е НУЖНО ДА ОПРЕДЕЛИТЕ?

 

Кои са целите на Вашия бранд?

Кои са Вашите идеални клиенти?

Как дефинирате успеха на бранда?

КАКВА Е ВАШАТА БРАНД СТРАТЕГИЯ?

 

Какво стои зад Вашия бранд?

Какви обещания дава Вашата марка на клиентите?

Каква индивидуалност представя маркетингът на Вашия бранд?

 

КАКВИ СА ЗАДАЧИТЕ НА БРАНДА?

 

Да предава ясно послание

Да създава емоционална връзка между клиента и бранда

Да мотивира лоялност към бранда

 

 

КОИ СА ТРИТЕ КЛЮЧОВИ ВЪПРОСА?

 

Продуктът или услугата изпълниха ли очакванията?

Качеството покри ли или надхвърли обещаното?

Позитивно ли беше цялото клиентско изживяване?