Блог
Какво съдържа „работното време“ на магазини и други търговски обекти?
В България съществуват специфични изисквания за информацията, която трябва да бъде включена върху табелите на търговските обекти. Тези изисквания са регулирани от различни нормативни актове, включително Закона за защита на потребителите (ЗЗП), Закона за търговския...
Как да Ви забележат Вашите клиенти в Google?
Google Ads като част от дигитална реклама повишава ефективността на кампаниите и ключовите думи на всеки бизнес. Google Ads е онлайн рекламна платформа, която предлага възможност на бизнесите да показват реклами в резултати от търсенето на уебсайтове в мрежата на...
Защо имате нужда от външна реклама?
Външната реклама е важен маркетингов инструмент поради няколко причини: Достъпност до голяма аудитория: Външната реклама, като рекламни табели, билбордове, рекламни стелажи и др., предоставя възможност за достигане до голям брой хора, особено по пътните артерии,...
Защо да брандирате автомобилите за Вашия бизнес?
Брандирането на фирмени автомобили е важен аспект от маркетинговата стратегия на дадена компания. Този процес включва прилагането на фирменo лого, цветове, слогани и други идентификационни елементи върху автомобилите на компанията. Това не само, че служи за...
7 вида бранд стратегии
Добре приетият продукт ще доведе до силен растеж и тези видове маркетингови стратегии ще ви отведат там. Разпознаваемост на марката Една добре установена компания често използва тежестта на собствената си търговска марка, за да обхване своите продукти. Най-често...
Що е то бранд стратегия?
Защо е важно да имате бранд стратегия? Вашата бранд стратегия е вашият план за това как вие и вашият екип ще изградите, оформите и развиете вашата марка. Това е повече от лого, име или слоган. Това е цялото преживяване, което вашите клиенти имат с вашия бизнес. Когато...
Какво е брандинг и защо е толкова важен?
Интензивните, технологизирани и глобални обороти, с които се движи бизнесът днес, налагат стандарти, чието покриване и надхвърляне определя мястото на марката ни в конкурентаната среда. Маркетингът в своята конвенционална форма не се е изменил особено и не е загубил...
Защо Вашият бизнес се нуждае от бранд идентичност?
Добре приетият продукт ще доведе до силен растеж и тези видове маркетингови стратегии ще ви отведат там. Разпознаваемост на марката Една добре установена компания често използва тежестта на собствената си търговска марка, за да обхване своите продукти. Най-често...