Бранд идентичност

Какво е бранд идентичност? – сърцето на всяка успешна компания. Тя се изразява в символите, цветовете, шрифтовете и всички останали визуални елементи, които идентифицират компанията и я правят разпознаваема. Бранд маркетинга отразява ценностите и мисията на компанията. Това са принципите, върху които е изградена компанията и които определят нейната поведенческа линия. Бранд маркетинга насочва вниманието към уникалните характеристики и предимства на компанията спрямо конкурентите. Взаимодействието между тези елементи помага да се създаде силен и запомнящ се бранд, който привлича и задържа вниманието на целевата аудитория. Запомнете, силната корпоративна идентичност е ключът към успешното утвърждаване на Вашата компания на пазара и създаването на връзка с Вашата аудитория.

  • Създаване на бранд – име и слоган
  • Стратегия и позициониране на бранда
  • Дизайн на ЛОГО и визуална идентичност
  • Стил на бранда (гайдлайн)
  • Дизайн на рекламни материали
  • Графичен Дизайн
  • Уеб Дизайн
  • Продуктова фотография
  • Видео заснемане с дрон

 

  • Бранд Бук (Brand Book) – книга с насоки
  • Въведение и история
  • Правила за използване на избрано лого
  • Цветова палитра и йерархия
  • Типография на марката
  • Символи и икони
  • Дизайн на рекламни материали (визитка, бланка, папка, плик, торбичка, химикал)
  • Основни принципи в рекламни материали

Нека да поговорим
за вашия 

нов проект