Една бранд стратегия включва определянето на:
Ценности на марката
Ценностите на вашата марка са нещата, които вашият бизнес държи най-близо до сърцето си.
Имаме три ключови ценности на марката:
- Изключителен дизайн, всеки път
- Прозрачност и яснота
- Изграждане на партньорства с клиенти.
Мисия на марката
Мисията на вашата марка (понякога наричана визия на марката) се основава на вашите ценности. Това е, което се стремите да правите с вашия бизнес.
Нашата мисия в Pointless e да помогнем на бизнеса да отключи силата на своята марка чрез силен и запомнящ се брандинг, уеб дизайн и дигитален маркетинг.
За да направим това, ние използваме ценностите на нашата марка.
Ценностите на нашата марка поддържат мисията на нашата марка под контрол. И нашата мисия на марката е това, което си поставихме за цел, когато стартирахме.
История на марката
Историята на вашата марка е начинът, по който предавате ценностите и мисията на марката си на света.
Това е историята, която разказвате на публиката си и защо сте започнали да правите това, което правите.
Така че въпреки че мисията на нашата марка е „да помогнем на бизнеса да отключи своя потенциал (силата на своята марка)“, ние разширяваме това в нашата история на марката.
Нашата история е, че „Ние създаваме марки, които изграждат бизнеси. Ние помагаме на марките, като повишаваме тяхната осведоменост за марката, развиваме дигиталното им присъствие, увеличавайки продажбите им. Правим това, защото не достатъчно бизнеси използват тяхната марка и дигитални платформи и не инвестират в нея.“
Това е опростяване на нашите ценности и мисия, събрани в чиста малка история за това как помагаме на нашите клиенти.