Защо Вашият бизнес се нуждае от бранд идентичност?
Добре приетият продукт ще доведе до силен растеж и тези видове маркетингови стратегии ще ви отведат там.
- Разпознаваемост на марката
Една добре установена компания често използва тежестта на собствената си търговска марка, за да обхване своите продукти. Най-често компания с широко разпознаваема марка може да бъде разпозната по нейното лого, слоган или цветове. Компании като Coca-Cola, Starbucks, Apple и Mercedez-Benz са емблематични, докато включват множество дъщерни продукти, представени под името на компанията.
- Индивидуално брандиране
Понякога по-голяма компания може да произвежда продукти, които имат собствено тегло, независимо от компанията майка. Тази стратегия включва утвърждаване на марката като уникална идентичност, която е лесно разпознаваема. General Mills, например, разпространява Cheerios, Chex, Cinnamon Toast Crunch, Kix, Total, Trix и други – и това е само отдела за зърнени храни. Компанията също така разпространява други големи марки от всяка група храни.